everybody's changing..

man kan inte låta bli att nämna det vackra vädret i varje inlägg.. dock så har jag kollat på nyheterna nu 3 gånger för att verkligen inse det . imorgon ska det snöa . FYFAN .
det tackar vi nej till .

igår så åkte jag och emma till gränby centrum efter skolan .
det blev lite shopping för oss båda och när fötterna började värka och kroppen gav emot så lyxade vi till det med en glass ute i solskenet . 
underbart ! 
införskaffade ett par nya converse, ett par blåa och en blå randig tröja från MQ . niceness . bilder kommer sen .
när tiden började närma sej 5 begav jag mej hemåt där det bjöds på en stor familjepizza och därefter cyklade jag hem till älskling . 2 månader . 

nu sitter jag i skolan och slutar om exakt 1 timme och 15 minuter . hur skönt !? 
däremot så kommer jag behöva sitta i skolan en timme efteråt och vänta på kristian och tomas då vi sedan ska gå och hälsa på vaksala . längtar så ! 
 

Kommentarer :

#1: julia

Heeeellooooo!!!

Asså får jag fråga hur många converse har du? ;) <3

skriven

Kommentera inlägget här :