you ain't seen nothing yet .

så lider även denna dag mot sitt slut .

den här alldelens ypperligt fina lördagen har jag spenderat inne i ett stort sportcenter, bosön, och gjort massa olika slags fystester .
det är många som har undrar vad det egentligen är för något . och min pappa har valt ut ett högklassigt namn åt hela den här processen som vi kommer hålla på med från och med nu och tills nästa säsong - ett projekt inom en elitförberedande verksamhet . egentligen till för dom som är födda år -96 . och det innebär alltså att vi ska börja nu med några tester och sedan köra igång med fyspass, individuella fysprogram och även mental träning som gör att man kommer utvecklas inom hockeyn .

så idag gick jag alltså upp klockan 7 och var på lidingö (som markus och jag har fått bekräftat är en ö) klockan halv 9 på morgonen .
testerna gick bra och jag var faktiskt inte mycket sämre än alla andra killarna . min ursäkt till allting under den här dagen var: jag är ju trots allt tjej ?



nu sitter antagligen hela världen och kollar på den spännande matchen mellan.. det vet jag inte.. men matchen kallas iallafall el clasico . och i år vet jag iallafall ungefär vad det innebär, låtsas jag övertala mej själv .
men eftersom jag inte är ett dugg intresserad blir det väl att ta upp engelska boken för mej och börja läsa .



imorgon kommer älskling hem .
äntligen !

Kommentera inlägget här :