the times we've known is slipping by..

idag känner jag att rösten håller på att börja försvinna.. det är inte bra . den måste jag ha kvar tills helgen för då.. måste jag bara ha den .

förutom att min underbara röst är påväg att dö ut så har jag lyckats hinna med att skriva ett historiaprov, kollat på en dansföreställning, varit hemma hos min saknade vän amanda och bakat bullar .
historiaprovet gick riktigt bra och jag måste säga att jag är nöjd . men om jag däremot får tillbaka ett VG är jag inte nöjd längre . jag måste prestera bra det här sista provet ! måste måste måste .
när skoldagen sedan var över bar det iväg till luthagen för att träffa amanda - notera luthagen ! första gången jag var hemma hos henne i deras nya lägenhet . väldigt fint .
vi tog igen all den tid vi förlorat genom att prata om allt mellan himmel och jord, ta en promenad till luthagens livs och sedan baka bullar .
experimenterade lite och skulle göra vaniljbullar med marsánsås istället . blev inte speciellt lyckat .


Kommentera inlägget här :