"You had a bad day"

den här dagen började dåligt redan imorse..
radion gick i gång kl 06.15 på morgonen och jag hade inte alls någon lust att lämna den varma sängen, som var det ända varma i hela huset . det var så sjukt kallt i hela huset ! vilket inte var så konstigt eftersom alla fönster var öppna.. tack för det .

sedan var det då nästa grej som hände på bussen .
jo jag sitter då där på bussen med små grabbarna, så säger erik någonting om att han alltid har den där jackan på sej för det är så jobbigt att flytta över allting till en annan jacka så som pengar, busskort osv. och då kommer jag på att jag själv har bytt väska och glömt att stoppa i både mobilen och skåpnycklarna ! så jag ringer pappa snabbt som blixten och ber honom ta med min mobil och mina skåpnycklar till skolan .
men han hittade inte nycklarna..
så det fick bli en dag i skolan utan några böcker .

därefter när vi sitter på matten så vet jag inte vad min hjärna håller på med.. men jag är iallafall absolut inte effektiv och yrar om helt fel saker . pernilla som satt bredvid mej frågade vad fan jag höll på med.. haha, jaadu säg det, det visste jag inte själv .

och sen det absolut värsta !
men det kan jag tyvärr inte nämna här i bloggen för det är för privat . men jag fick iallafall reda på en grej som jag inte alls blev glad över.. och då blev hela den här dagen alldelens för mycket ! så jag fick världens utbrott fast på ett tyst sätt (?) och så satt jag mej ner vid skåpen, för jag orkade inte mer .



Kommentarer :

#1: sandrow

stackarn

skriven
#2: kleman

men hallå!? elevkårs greje i aulan då?

skriven

Kommentera inlägget här :