vi måste utnyttja tiden som ett verktyg, inte som en soffa.

åhåå vad trött jag är..
hade morgonträning imorse, så var i ishallen redan klockan 07.00 . och då kan jag säga er att jag var TRÖTT !

idag var det även resursdag i skolan då vi egentligen skulle varit lediga, men nej vi skulle orientera istället .
så direkt efter att jag tränat åkte jag till vaksalatorg och mötte jacob, måns och linus och vi fortsatte ner mot stadsskogen . kändes iallafall lite tryggt att orientera i samma skog som jag orienterade i när jag gick på vaksala .
men tyvärr så känner man ju inte igen varenda kotte man springer förbi.. saknade även vaksala-tiden då eftersom jag och linnea alltid sprang med varandra . det var en sak som vi faktiskt vad bra på tillsammans, eller nej vi var faktiskt grymma ! MVG och alla kontroller .



efter orienteringen slutade vi alltså och åkte då ner till stan för att käka lunch, alla gick till subway förutom jag, pillan och skans vi drog oss mot il mulino . gött !
därefter följde linus och jacob med mej hem.. igen . känns nästan som att dom bor här . men det är bara trevligt .
nu sitter jag alltså och väntar på mat och ska sedan tagga till för 2 träningspass till .

DAGENS LÅT:

Kommentarer :

#1: Linnéa

haha jaa vi ägde alla så hårt! :D

skriven

Kommentera inlägget här :