news

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !

jag har många nyheter just nu .
en av dom är att jag har så himla ont i rumpan så jag knappt kan gå.. inte bra !
en annan nyhet är att jag är skitsnabb på att duscha . duschade idag på 6 minuter det är faktiskt riktigt snabbt ! okej jag tvättade inte håret, men jag rakade faktiskt benen och tvålade in mej .

sen har jag även en tredje nyhet..  vad det nu var.. JO ! imorgon ska jag till stockholm så det blir ingen skola för mej . hur skönt ? alla dansare på skolan ska nämligen åka till stockholms operan och kolla på balett .

nejmen nu kom jag ju på en fjärde nyhet också !
jag kan spela den här låten på piano:



idag så har jag annars träffat linnea . det är sjukt jobbigt att vi inte går i samma klass längre ! jobbigt läge . men vi gjorde iallafall det vi brukar göra dvs. prata om allt som har hänt, baka och.. äta !

that's all folks !

Kommentarer :

#1: Paulina

KLADDKAKA!!! :D haha

skriven

Kommentera inlägget här :