freeeedag

nu har det varit lite dåligt med uppdatering på sistonde.. men jag har inte så jättemycket att säga och sen är det full fart i mitt liv just nu med skola, träningar, kompisar osv.

igår så hände det inte så mycket i skolan iallafall, rätt så kort dag . tokskönt ! efter skolan cyklade jag sedan vidare till ishallen för att träna .
efter träningen så bestämde jag och alva att vi skulle köra en liten myskväll tillsammans . så vi cyklade först hem till henne, köpte pizza, duschade och kollade lite på idol.. sedan cyklade vi till heidenstamstorg och hyrde en film -slumdog millionaire- och köpte godis .



kvällen blev toppen ! filmen vad jättebra så den rekommenderar jag, godiset var gott, och när vi sedan kollat klart på filmen så tände vi lite ljus och satt i mitt rum och bara pratade, love it !
när klockan var 01.20 så slog det oss att hon kunde ju lika gärna sova över så det gjorde hon .

åter till dagen, idag är det kulturnatten ! och jag hoppas på att träffa så mycket folk som möjligt, men kvällen kommer iallafall att spenderas med pernilla .

men sen får vi inte glömma att det inte bara är kulturnatten idag utan julia fyller också år ! så ett stort grattis till henne .
nu ska jag käka lunch, höres !

Kommentarer :

#1: jullsaan

Tack på hilma mkt darling<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :