märsta

så är man i märsta utav alla ställen på jorden . men visst är det fint här hemma hos jacob !

dagen började alltså med att jag hade dans, tidigt tidigt på morgonen . därefter så åkte jag in till stationen för att ta upptåget till knivsta . första gången jag åkte tåg själv, lite nervöst måste jag säga .
men det gick bra det också, ett nytt litet äventyr för mej och flera skulle det bli !
när jag kom fram till stationen i knivsta fick jag vänta ett bra tag på sega linus men när han sedan kom så var vi tvungna att åka hem till honom innan vi skulle fortsätta iväg mot märsta .

så vi åkte hem till honom och han käkade frukost och packade och tog god tid på sej .
när han äntligen var klar så cyklade vi till stationen igen och hoppade på tåget till märsta .

så nu sitter vi här hemma hos jacob . dom sitter och spelar nhl 09 och jag sitter här och bloggar..
men nu ska vi röra lite på oss .
hörs !

Kommentera inlägget här :