17.03

nejdå jag har inte dött, ni kan vara lugna . men jag kan hålla med om att det har varit lite dött på bloggfronten . men det är för att jag har haft sån dålig fantasi på senaste tiden, har verkligen haft 0 koll på vad jag ska skriva . så nu har ni chansen att förändra min blogg -på ett positivt sätt, såklart- vad vill ni läsa mer om ? vad vill ni ha mera utav ? är det något jag ska ta bort ?

igår så var jag iallafall väldigt duktig då jag kanske totalt sprang 8 km, det kommer jag kunna leva länge på . 2,5 av dom kilometerna sprang jag på coopertestet . nu är det äntligen avklarat ! men givetvis så kommer vi ha flera konditionstester i framtiden .
senare på kvällen åkte jag hem till linnea för att ha film-maraton . kvällen blev inte så jätte sen utan slutade kl 02.00 men vi hann kolla på 10 000 BC, bröllopsduellen, edward scissorhands och sen mr. and mrs. smith .



nu är jag hemma och har små städat lite i mitt rum . får se vad kvällen har att bjuda på .

Kommentarer :

#1: Jullsaan<3

Hallåå...=)

Jag tycker din blogg är jättebra men tycker de är lite tråkigt med filmgrejer men roligt med vardagshändelser och outfitar och typ "mathilda tipsar"dina inköp osv,mer bilder

skriven
#2: Pau

De e skit kul me filmgrejer, de vill vi ha mer av!

Sen skriver du bara de du vill skriva, för om du tycker de e kul o skriva det så kommer jag tycka de e kul o läsa det! ;) PÖSS!

skriven

Kommentera inlägget här :