19.12

nu är alla i ishallen och tränar förutom jag som sitter här hemma framför datorn och hostar . det är väl inte direkt någon nyhet att jag hatar att vara sjuk ? undra om det finns någon som uppskattar att ha ont i halsen eller liknande.. tvivlar på det .

skoldagen idag var iallafall väldigt jobbig, iallafall för min del . jag orkade knappt koncentrera mej på lektionerna men jag kämpade mej igenom hela skoldagen iallafall . hände väl inte något speciellt, vi fick världens äckligaste lunch (ris och kebab-kyckling) så man fick gå och vara hungrig hela dagen också .

efter skolan var jag ner till synsam för att kolla ögonen . och nej jag ser inte dåligare än vad jag redan gör, tur nog ! men vi köpte iallafall ett paket linser, för er som ville veta .

men nu ett litet tips !
får ni ibland det där sötsuget och känner samtidigt att ni är sådär lite småhungriga ?

prova creme fraiche ! alla tror att jag är helt galen som kan käka en hel burk bara sådär med en sked . men det är verkligen hur gott som helst, det dämpar sötsuget och samtidigt blir man mätt . give it a try !

Kommentarer :

#1: Pau

creme fraiche!



du gillar inte youghurt men du gillar creme fraiche!? hur kan de va möjligt?

skriven

Kommentera inlägget här :