18.20

ojojoj vilken skoldag ! på onsdagar är dagen fullproppad med massa olika ämnen, och med kanske 5-10 minuters rast emellan . det tar verkligen kål på hjärnan där uppe i knoppen . men S1B hinner iallafall med att ha roligt .

jag har nog aldrig skrattat så mycket på en svenskalektion som jag gjorde idag . helt sjukt ! vi skulle nämligen göra en "tal-uppgift" för att vänja sej att prata inför folk . man skulle ta upp två remsor ur ett kuvert och sedan skapa en rubrik av dom två orden, därefter skulle man improvisera och berätta en liten berättelse .
och jag måste säga att linus har härmed officiellt blivit min idol . han var så jävla rolig !

"så då gick jag till expediten karin och frågade varför coca colan var så mycket billigare och då sa hon att det var för att jag var så himla snygg, jag: verkligen ? karin: absolut ! jag: tack tack.."

"ooh no ! det är en jord från en pelargon !"

"..och sedan ställde gammel gammel farfar upp sin kung och sin drottning, sina hästar, sina löpare.. men vart är tornen?! men då såg jag gammel gammel farfars pelagoner stå där på fönsterbrädet och så sa jag: eftersom du ändå har ett sånt stort schackbräde så kan ju du använda pelargonerna till torn!"



nej gud, man förstår inte hur roligt det är om man inte var med när det hände . haha !
idag hade vi dans också, jazz.. imponerade väl inte speciellt mycket . tycker att det är alldelens för lätt . men vi får se hur det blir med det .

nu ska jag käka och därefter ska jag till ishallen för att kolla på a-lags match . almtuna - aik .
ciao !

Kommentarer :

#1: Pau

HOCKEY!!! de e kul o kolla på speciellt då dom tacklass!!

skriven

Kommentera inlägget här :