when words fail, music speaks

nu är man hemma igen och ligger nerbäddad i sängen .
kvällen spenderades i ishallen med lisa, vad gjorde vi där så sent då.. ?
jo vi kollade på när bland annat juniorerna och seniorerna (damer och herrar) tränade inför tävlingen imorgon . riktigt kul att se faktiskt ! adrian klarade quadruple toeloop, awesome !
så imorgon är det alltså elitserien i gränby ishall, kom och titta ifall ni vill ! speciellt 17.10 då seniorer herrar åker, det vill ni inte missa ! och försök inte att säga emot för det vill ni inte missa det kan jag lova er !



apropå något helt annat så har jag fått mitt mobilskydd nu som jag beställde för några dagar sen till min iphone . snyggt blev det och nu ska jag nog inte behöva oroa mej för att få några fler sprickor..

Kommentera inlägget här :