var dej själv, alla andra är redan upptagna

såhär ser då min dag ut:

13.20 - 14.30 konståkning
18.05 - 19.00 konståkning, koreografi
20.30 - 21.30 konståkning

TRÄNA, TRÄNA TRÄNA !
så alltså kommer jag inte kunna göra något annat på hela dagen eftersom att träningarna ligger utspridda under hela dagen . men jag ska försöka att plugga lite samhällskunskap också . och jag vet att jag har typ skrivit att jag ska göra det varje dag.. men det har då inte blivit av !

annars då ?
jorå .
livet rullar på, samtidigt som jag nu äter vitaminer varje dag i hopp om att håret ska växa ut lite snabbare . det är många som vill att jag ska lägga ut en bild på min nya frisyr.. men nej tack ! det går inte för sej .
men jag har bestämt mej för att tänka lite possitiv iallafall .
1. det är tydligen inne med kort hår i höst - jag är inne !
2. det är kanske inte sååååå kort..
3. man måste våga göra förändringar, nu har jag provat och jag har lärt mej en läxa.. och det kommer ju faktiskt att växa ut, så småningom .

Kommentarer :

#1: nyfiken italienare

hur kort är håret? det är säkert fint

skriven

Kommentera inlägget här :