ö to the v to the i to the k

äntligen får jag lägga mej ner, koppla av och vila ! en bonus då också att jag har en dator och en påse godis bredvid mej .

igår kom vi alltså fram till örnsköldsvik ungefär runt klockan 8 på kvällen, hela 5 timmar i bil ! finns ingenting att säga om resan mer än att det var riktigt jobbigt.. hade glömt att det var så långt .
melvin pratade under hela vägen, så inte en enda tyst stund blev det heller . och i början direkt efter att vi hade satt oss i bilen så sa han efter ungefär 5 minuter: är vi framme snart ? och det fick jag höra minst 100 gånger till under resan .

när vi kom fram så hann vi iallafall kolla på en halv match, 1 period, då alltså vaksala (inte almtuna eftersom dom spelar med skollaget) spelade mot nacka . och en härlig vinst blev det !

nu har jag iallafall precis kommit hem, inte till uppsala såklart, men vi ska snart åka vidare igen . ingen lugn dag idag inte ! fullt upp hela tiden . vi gick upp tidigt, åkte ner på stan, fortsatte vidare till någon loppis.. boring ! och sedan har vi kollat på 1 match .

finns väl inte så mycket mer att säga i nuläget . bilder kommer antagligen att komma sen när jag kommer hem .
och ikväll lutas det mot att vi ska till swedbank arena .
tjohej !



GÅRDAGENS LÅT:

Kommentera inlägget här :