framtiden är den enda tiden i livet som går att påverka

så här har då min dag sett ut:

- sovmorgon
- skola
skoldagen bestod utav: spanska, engelska, samhäll och matte . hände väl inget speciellt antar jag . på matten lyckades jag både bli av med 5 kronor och ställa en bra fråga ! känner mej fattig och stolt .
- skopunkten
efter skolan åkte jag och mamma direkt till skopunkten för att byta ett par skor . egentligen så blev det inget byte utan fick tillbaka pengarna istället .
- träning
träffade min älskade underbara alva igen . att 5 dagar kan kännas som en evighet . träningen gick väl inte sådär jättebra, hade först is och därefter fys..
- sitta vid datorn
- duscha
- sitta vid datorn
igen..
- sova

DAGENS ROLIGASTE:
emmas ordval - psykbryt
markus eklunds pipe - "heeeejsan arvid!"


alva får stå för dagens bild .

det var allt !
puss

Kommentera inlägget här :