efter regn kommer solsken

19 timmar kvar till höstlovet då !
underbart och verkligen behövande . så vad ska alla hitta på ?
för min del kommer det antagligen bli mest kompisar, träningar och sen om jag är duktig ska jag även försöka plugga inför samhällskunskap provet, vi får väl se om jag lyckas med det . annars får ni gärna höra av er !

annars då ?
jorå just nu är jag pigg som en lärka ! eller vad säger man.. pigg som en mört ? lärka ?
hur som helst så är jag på mitt goda humör just nu och jag känner att jag har varit lite.. finner inte ordet, nere på sistonde i skolan . men nu ska det bli ändring på det !
kanske beror lite på vädret . det har varit så fruktansvärt dåligt väder nu, nästan hela veckan . känns inte som om jag har sett solen på ett tag, eller ens himlen . är det bara jag, eller är det mulet med dimma varenda dag ?

idag så fick vi gymnasiekatalogen också, kommer kunna sitta i flera timmar och bara kolla igenom klass efter klass ! så tjock är den .
efter skolan åkte iallafall jacob hem till mej för att ladda batterierna till matchen . så vi kollade på film, music & lyrics, och tog det lugnt .

DAGENS LÅT:



nu blir det duschen !

Kommentera inlägget här :