tanken är fri

så var den här onsdagen äntligen över . nu är det bara 7 dagar kvar till nästa då..
om jag nu ska se tillbaka på hur dagen har varit så kan jag nog inte hitta någon rolig eller possitiv sak, sad but true . eller jo ! vi fick grymt goda bröd till lunchen som även blev det ända jag åt eftersom resten av lunchen bestod av äckliga oxjärpar .
vad är det för nått egentligen ?
som jacob sa:
- är det oxe vi äter eller ?



men iallafall så har dagen varit pain pågrund av att jag har mått illa och haft ont i magen hela dagen.. en konstig känsla faktiskt för det kändes som att jorden snurrade runt hela tiden, typ . som att jag var helt yr och snurrig .
men nu kan ni lugna er för nu mår jag bättre som tur är .

förutom att jag har tränat idag så hann jag även kolla på sista perioden av almtuna - örebro . dessvärre så blev det en förlust för almtunas del .
nu ska jag bara ligga och njuta i min säng för det är jag värd .
puss

Kommentera inlägget här :