We leave tonight or live and die this way

måndag idag då..
gick upp tidigt för att vara färdig ombytt och klar kl 08.15 i danssalen . toktrött ! imorse när klockan ringde tänkte jag att jag aldrig mer skulle gå till skolan, den idén verkade inte så dålig just då.. men nu när man ser på det så kanske det inte är så smart .
annars så hade jag bara 2 lektioner, engelska och drama . så det är inte så mycket att gnälla på egentligen, jag fick ju sluta 14.00 istället för 15.55 .
vi hade iallafall våran första drama-lektion idag ! och jag känner verkligen att jag valde helt rätt och att det kommer bli superbra ! vi har en bra lärare och det är den första lektionen som jag faktiskt längtar till att gå på .


romeo och julia

något annat som jag bara måste nämna är att: maten på celsius är god och väldigt fräsch, men det är inte det.. utan nu har vi ätit dom här biffarna 3 gånger på kanske 2 veckor ? visst, inget fel på dom, men jag nämner bara det .

efter skolan åkte jag, jacob, linus och frida ner till vaksalatorg på höstmarknaden där vi också mötte julia och emma på direkten . vi gick runt lite och jag bjöd linus på en munk och en rem som födelsedagspresent tänkte jag.. visst är jag snäll ?
när jag sedan hade gått några varv med mormor, izabella och robert åkte jag, jacob och linus med hem till mej . frida skulle också följt med, men hon hade redan gått, tråkigt .

och nu sitter jag här helt ensam i mitt rum och känner att john blund har varit här alldelens för tidigt då mina ögon redan börjar att falla ihop .
så nu ska jag läsa, puss .

Kommentera inlägget här :