ingen kan ingenting, ingen kan allting .

ååh just nu är jag så mätt och belåten .
eftersom att killarna är borta så bestämde jag och mamma att vi skulle äta thai-mat och det är ju så jävulskt gott . mums !
ikväll skulle jag ha kollat på almtuna-leksand men nu blev det inte så.. vi åkte förbi ishallen påväg hem och snacka om att det är fullproppat där inne just nu ! helt sjukt, dom måste ju börja fundera på att göra parkeringen lite större, bilarna stod liksom ut på hela fotbollsplanen ?!
och vad händer egentligen med gränbyarenan som ska vara klar hösten år 2010 . tror ni att den kommer vara klar då ? nej det tror inte jag heller .

"hösten 2010 är det tänkt att den nya arenan för ishockey, konserter och stora evenemang ska finnas på plats intill gränby köpcentrum . arenan, som blir hemmarink för almtuna is, ska rymma 8.500 besökare och kostar cirka 300 miljoner kr att bygga ."



åååh jag längtar ! jag vill att den ska bli klar nu . kan ni fatta hur grymt det kommer vara !?

men nu tillbaka till verkligheten . ikväll kommer det antagligen bara bli en hemmakväll för min del, i soffan framför en bra film kanske ? det är alldelens för några dagar som man bara sitter och tar det lugnt och gör absolut ingenting .

love

Kommentera inlägget här :