Don't bring flowers after I'm dead

så var även den här dagen slut..
idag så har det varit en "varför-satte-jag-på-mej-dom-här-kläderna-jag-vill-bara-åka-hem-dag" om ni förstår vad jag menar ?
så jag har mest gått runt hela dagen och irreterat mej på allt möjligt och bara önskat att få åka hem .
och som jag vet att jag har nämnt cirkus 100 gånger så är ju även onsdagar dom värsta dagarna på hela veckan . men tydligen så kan ju allting alltid bli värre, för det blev vårrullar till mat = ingen lunch för min del och sen slutar jag ju kvar i 5 . men faktiskt ! så var det inte alls så tokigt på dansen då vi körde massage i 1 ½ timme .

efter skolan åkte jag iallafall hem en stund och sedan åkte jag vidare till ishallen för att kolla på almtuna - aik . satt med sebastian och sen kom hela gänget .
bland annat så kom måns lillebror, som satte sej bredvid jacob.. och det var bland det sötaste jag sett ! dom skrattade som små.. jag vet inte vad .
matchen slutade iallafall 5-1 .

jag vill ha dessa:


dom är rätt så vanliga.. men i can't help it ! dom är ruskigt snygga .

sen måste jag bara påpeka en sak:
erik hassle är ful

 

dock är den här låten bra

Kommentarer :

#1: Pau

håller med han e inte snygg.. men låten <3

:P

skriven

Kommentera inlägget här :