det är tuffa tider för en del

sådär efter 2 timmars plugg bestämde jag mej för att ge upp..
så nu har jag bäddat ner mej i sängen och kan äntligen koppla av lite .

idag så har jag varit trött ungefär hela dagen, endast pågrund av att jag gick upp tidigt imorse för att ha balett, som jag typ sov mej igenom .
men jag överlevde iallafall ! och dagens höjdpunkt skulle ju ha varit draman eftersom det var så himlans kul förra lektionen, men självklart så var den inställd idag . lite tråkigt faktiskt, och en aning konstigt att man klagar över att en lektion är inställd .
efter skolan så åkte jag hem och vi åkte sedan direkt vidare för att fira världens bästa mormor . grattis ! det bjöds på massa gott fika och det var omöjligt att motstå .

morbror visade mej ett filmklipp också . det är helt sjukt !
kolla på galningen .



imorgon har jag sovmorgon, men jag tror nästan jag ska gå upp lite tidigare för att plugga ytterligare på historian . men nu är det snart dags för att sova .
godnatt

Kommentera inlägget här :