det är svårt att vara hjälte när ingen ser på

ett skepp kommer lastat med en TRÖTT TJEJ !
för det är vad jag är just nu, även fast jag sov ända till klockan 12.. eller ja 11 egentligen eftersom vi fick sova en timme längre idag .

nu ska jag iallafall berätta om gårdagen eftersom det bara blev ett inlägg igår .
hockeyn alltså.. kanske en chock för några kanske helt självklart för andra . jag var iallafall och provade på med tjejlaget och jag kan ju säga att jag kände mej som en anka och jättedålig (vilket jag säkert var) .
men det var iallafall jättekul och jag vill verkligen bli duktig, och för att bli duktig så måste man.. ?
träna, såklart !

sen på kvällen bar det av mot alvas place för lite jacuzzi party ! najs najs .
det var rätt så mycket folk där ändå och jag kände väl igen några.. 6 st kanske ? men det var bara att lära känna nya !
kvällen flög förbi och jag skulle egentligen sova över.. men det blev som det blev och jag åkte hem och sov  i min sköna säng istället och jag somnade direkt !

det var väl typ allt ?
och nu är det en ny dag, söndag och ingen skola är det imorgon heller !
SKÖNT .



förresten så hittade jag en blogg som säljer armband som hon har gjort själv, jättefina OCH billiga !
kika in .

Kommentera inlägget här :