day and night

idag har det varit en überbra lördag !
dagen har spenderats mest i ishallen och därefter hemma hos alva .

men nu ska jag ta dagen från början, lite snabbt . jag var i ishallen alltså redan klockan halv 9, då jag och alva skulle sitta i speakerbåset och fixa musiken klockan 9 .
vi kollade på alla möjliga olika klasser, eller rättare sagt alla klasser ! ungdom, junior och senior . men jag måste erkänna att det var helt klart roligast att kolla på killarna .

runt lunch så kom jacob och gjorde alva och mej sällskap, även william och lundberg kom och vi fick lära dom hur allting gick till .
kom hem igen klockan halv 6, har alltså varit i ishallen i 9 timmar idag !
efter middagen så åkte jag hem till alva och vi har haft världens mysigaste myskväll som bestod av bubbelbad i jacuzzi utomhus under stjärnhimlen, ansiktsmask, hårinpackning och massa annat . så nu känner jag mej glänsande ren !

nu är vi iallafall hemma hos mej och funderar på att ta lite kvällsfika.. vad tycker ni ?
JA !

hejsvejs

Kommentera inlägget här :