Children waiting for the day they feel good

idag har jag sovit bort nästan hela dagen.. och jag får alltid sådan ångest sen på kvällen att jag inte har gjort någonting . men jag har iallafall lyckats städa mitt rum, så något vettigt har jag iallafall gjort !
på kvällen sen hade jag träning, men jag var hur seg i kroppen som helst så den träningen är det bara att glömma.. och nu ligger jag då i sängen och är hur pigg som helst !
nejdå . jag är rätt så trött faktiskt, konstigt nog ?
imorgon ska jag iallafall inviga a-hallen ! för första gången på hur länge som helst så ska jag äntligen få åka där, hoppas att fötterna tillåter det också .
efter träningen så ska jag vara med alva och vad vi hittar på får vi se . kanske drar iväg en sväng till stan ? sen ska jag iallafall sova där .

lite bilder från igår:




bilderna är tagna utav malin .
och det var typ allt..
godnatt

Kommentarer :

#1: Pau

:D

De brukar va så att man blir as seg då man inte gör nått typ haha! :P

skriven
#2: ...

äre 2 killar som strular? ush

skriven

Kommentera inlägget här :