borta bra men hemma bäst.. tveksamt

och dom är vidare i FINAL ! som kommer att spelas mot modo själva.. spännande, få se vilka som vinner .

idag gick jag iallafall upp tidigt redan kl 8 för att kunna se på matchen . och den vann dom med 10-2 tror jag det var, om jag inte minns helt fel, mot östersund ? och nu ska dom alltså spela finalen kl halv 2 och därefter så ska vi åka hem.. skulle bara vilja stanna kvar här, jag vill inte åka hem ! här är det så himla fint .

har även fått ett litet uppdrag nu som fotograf, så massa fina bilder har jag tagit och dom ska vi skicka till vaksalaskolan, så kan dom lägga ut dom på hemsidan .

igår efter den sista matchen så åkte vi iallafall ner till modo shoppen och stor shoppade ! för min del blev det en tjocktröja, ett par shorts och en t-shirt . är man en modoit så är man !
på kvällen bjöds det på tacos, riktigt gott .

bilder kommer som sagt idag när jag kommer hem .
puss

och juste ! i eftermiddag klockan halv 2, så får alla sitta och hålla sina tummar för vaksala och om ni även vill hålla er uppdaterade så gå in på den här sidan .

Kommentera inlägget här :