30 oktober

HALLIHALLÅ !

nu har jag käkat frukost, klätt på mej, sminkat mej, försökt få mitt hår att se någorlunda bra ut och tillsist ätit lunch . och innan jag fortsätter skriva och säger vad jag ska göra härnäst så vill jag bara säga att vi har ingen.. absolut nada lunch hemma !

jag går in till köket där markus sitter och äter en billys pizza.. och eftersom jag åt det igår kände jag att jag inte var speciellt sugen på det idag . så jag bestämmer mej för att lyxa till med lite toast . jag tar fram toast-maskinen och då säger markus: vi har ingen ost hemma.. crap !
så jag tar bort toastmaskinen samtidigt som jag drar en djuuuuuup suck . får väl bli billys piza idag igen då . jag öppnar frysen och säger till min älskade bror: då får väl jag också äta en billys pizza då, eftersom det inte finns något annat hemma, för visst finns det pizza kvar ?
jag börjar ivrigt dra ut alla lådor i frysen och vad ser jag.. ingenting !
då vänder sej markus emot mej och flinar: det här var den sista !

så mamma, ifall du läser det här.. vi behöver verkligen handla mat !



men nu tillbaks till det jag egentligen skulle komma fram till . nu ska jag alltså åka ner på stan och möta pernilla ! som jag skrev igår så ska vi leta efter något att ha på oss på halloween festen ikväll .
höres

Kommentarer :

#1: Pau

Hahahahaa!! :P

Pizza... mmm... kanske gör det nu haha e fett hungrig..!

DEE E SÅÅ IRRITERANDE DÅ MAN INTE HAR NÅTT O KÄKA HEMMA :P

skriven

Kommentera inlägget här :