they don't really care about us

idag kommer det bli en till kort dag . hur skönt !?
började halv 9 med svenska då det var dags för oss att ha debatt . i början på lektionen så var bara linus och jag där ifrån våran grupp så dom andra grupperna fick börja .
när sedan halva lektionen hade gått hade bara isak kommit så vi fick köra en mot två.. orättvist ! men jag klarade det riktigt bra . enligt mej.. så vann jag debatten .
vi pratade då om abort .

nu sitter jag iallafall i gluggen och har 2 timmars hål . hur onödigt och tråkigt som helst !
men en god nyhet är att jag kommer sluta typ 2 timmar tidigare då karin är sjuk idag också.. heja grissjukan !
så nu har jag endast idrott kvar..

men..

NU - ska jag kolla vad emma och julia egentligen har för sej.. dom sitter framför datorn med hörlurar och skrattar ihjäl sej . julia sa att dom skulle kolla på karlsson på taket ?
SEN - hoppas jag på att vi hittar på något vettigt, käkar lunch och sen har min sista lektion för dagen
IKVÄLL - så sitter jag på tåget/bussen/båten till gotland !

Kommentarer :

#1: julia

haha sköning där ! , det var karlsson på taket fast en parodi av den! ;d <3

skriven

Kommentera inlägget här :