there's a possibility...

vad har jag valt för skola egentligen.. ?
nu har vi typ haft halva skoldagar i 2 veckor, långa sovmorgonar och slutat tidigt nästan varje dag . på grund av sjukdomar . egentligen kan jag ju inte direkt klaga för det är ju riktigt najs men.. det börjar nästan gå lite för långt nu . känns som att jag kommer få IG i engelska då jag har inte har haft en engelska-lektion på jag vet inte hur länge ?
iallafall så har jag sovmorgon till tio över 1 imorgon, sjukt !?

idag så har det också varit en helt onödig skoldag . endast en lektion + dans på morgonen, men jag var ju då tvungen att stanna inne i stan eftersom jag skulle på smink-kurs klockan halv 5 på make up store . så jag satt mej i biblioteket med pernilla, isak och tomas som sällskap . därefter så träffade jag amanda på stan en snabbis .

smink-lektionen var riktig rolig och man fick både lära sej smarta små tips och sedan kom man även hem med lite nya sminkprodukter . så det kan jag verkligen rekommendera att önska sej i julklapp !
köpte bland annat några otroligt snygga ögonskuggor som jag kan visa senare .

nu ligger jag och kollar på new moon . sämsta kvaliteten men whatever.. filmen är ju underbar !
måste ju även passa på att utnyttja min sovmorgon imorgon med att vara uppe sent..
pusselipuss

Kommentarer :

#1: Pau

ÄLSKAR NEW MOON!!!! :O

Längtar tills den kommer på DvD.... ÄLSKAR LÅTEN OCKSÅ

skriven
#2: alessandro

rosendal = fritid är överskattat, har gått i skolan till fem varje dag och pluggat i flera timmer utöver det uhu...

skriven

Kommentera inlägget här :