live your life

och det är precis vad jag har gjort idag !
gick upp tidigt imorse, som jag alltid gör på måndagar men idag var det inte för att åka iväg på dansen utan idag skulle vi ha maq-träning istället på idrottens hus . vad fan är det tänker ni nu ? för det tänkte iallafall jag tills jag fick reda på det imorse . maq-träning går till så att man tränar musklerna långsamt och med hjälp av en pinne . det ser jättefånigt och lätt ut, men det är det faktiskt inte !


det kändes typ som att man såg ut såhär när man höll på..

när vi kom till skolan hade vi massa lektioner och maten har jag redan berättat om..
när jag kom hem så bestämde jag mej för att gå ut och springa lite och det var precis vad jag gjorde . efter att jag hade sprungit åt jag mat och idag bjöds det på våfflor . inte min favorit direkt men jag åt iallafall . därefter har jag hjälpt frida med bloggen och sen så har jag försökt plugga lite matte . men jag känner mej inte så smart inom matematiken just nu och då gör jag vad man ska göra.. jag skiter i det ! och plugger igen när jag har en bättre "matte-dag", om det ens finns något som heter så .

Annars då? Joorruusaattt dää funkaaahh..

men nu vill jag prova en ny liten funktion här på bloggen.. svara !
sorry, kom inte på någon bättre fråga .

Kommentarer :

#1: Pau

MEN KUNG FU PANDA E AS BRAA!!! :O

skriven

Kommentera inlägget här :