jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker

igår fick jag en uppenbarelse..

nej okej kanske inte riktigt men igår fick jag reda på att englands flagga såg ut såhär:

 och inte såhär:

som jag alltid har trott .
jag blev helt kallsvettig, satt och dunkade huvudet i dataskärmen “är det sant !?” mumlade jag .
jag skäms . jag skäms över att inte ha vetat hur englands flagga såg ut !? jag har alltså trott i alla mina 16 år att den flaggan som jag har trott har varit englands har egentligen varit flaggan för storbritannien, pinsamt .

men jag får ta det med en nypa salt och tänka att jag lär med något nytt varje dag .

Kommentarer :

#1: Pau

MEN... vadå är inte storbittanien samma sak som ENGLAND?? :O!!!

WHAT!?

skriven
#2: hellströmmmm

hahahahahah, jag trodde också att englands flagga såg ut sådär :b

skriven
#3: Frida

men jag dårå, som alltid trott att england och storbritannien var samma sak.. höhö

skriven
#4: mathilda

haha frida, det har jag också alltid trott..

skriven
#5: Amanda

Du är tydligen inte ensam , hade ingen aning :S<3

skriven
#6: Linnéa

haha men äsch då jag kan inte ens alla huvudstäder i europa eller ens alla länder nu när jag tänker efter och flaggorna är det nog ännu sämre med, eller iof så kunde jag englands då jag har varit där haha annars hade det varit lite pinsamt. :)

skriven

Kommentera inlägget här :