du kan inte vara säker på nått innan du har provat det

otroligt skön dag idag måste jag säga !
skolan gick hur snabbt som helst och eftermiddagen/kvällen spenderades i ishallen . hann bara åka hem från skolan, käka något och sedan byta om för att åka iväg .
först konståkning sedan fys och därefter hockeyträning .

konståkningen gick åt helvete ! ingenting ville fungera och jag kände mej lite halvrostig sådär . fysen gick däremot bättre då vi sprang, uppfriskande . hockeyträningen var hur kul som helst och det kändes bra också . är supertaggad nu på att åka iväg till gotland ! det ska bli skitkul . det ända jag är lite nervös för är båtresan dit (fredag den 13:e..)

sådär nu har ni fått världens uppdatering på mitt träningsliv och hur min tisdagskväll såg ut .


det rätta tänket .

Kommentera inlägget här :