när jag hör din röst..

nu är gårdagen över . dagen som jag har längtat efter så länge !
men jag måste ju säga att den kunde inte bli bättre .

skolan höll på som vanligt förutom att jag slutade 3 timmar senare än vad jag brukar . why ?
jo för att vi skulle på en föreläsning i aulan och då kan man ju tänka sej att sitta på en föreläsning i 3 timmar fyfan så jobbigt ! men det var den inte alls.. den var riktigt intressant och man satt och lyssnade under hela tiden .

föreläsaren var en gubbe.. man.. kille (?) som hade sprungit tvärs över hela amerika, rott över hela atlanten från kanarierörna till barbados och han var det första svensken som sprang 10 mil på under 7 timmar !
och han pratade om idrottsdrömmar att allt kan bli verklighet om man framför allt vill, tror på det och tänker göra det .

men nu ska ni få reda på hur min otroliga kväll såg ut .
jag såg ju då new moon på förhandsvisningen i natt ! dom började med att visa twilight kl 21.00 och sedan startade new moon någon gång efter midnatt, så man kan ju säga att jag inte alls fick mycket sömn i natt.. men det var det värt !
mellan filmerna hade dom ett twilight quiz och sen såg man massa som hade klätt ut sej till bland annat bella och edward .
men nu till filmen ! 2:an var jättebra, outstanding, grym, vacker, underbar, fantastisk.. och nej jag överdriver inte . dom som har läst boken (vilket jag gör nu) säger att boken är bättre men helt klart inte någon besvikelse .
jag kollade ju då på filmerna med paulina och linnea och dom båda har läst alla böcker, så jag var ju den enda av oss som inte visste vad som skulle hända.. så jag var helt hysterisk över att jag ville veta .
men nu vill jag iallafall att 3:an ska komma ut direkt !
och sen måste jag ju bara lägga in att edward cullen är sjukt snygg och jacobs (taylor lautners) kropp är inte att leka med .







så nu sitter jag här alldelens ensam i skolan och lyssnar på musik och drömmer mej bort.. passar bra eftersom jag snart somnar på riktigt .

Kommentera inlägget här :