don't stop, make it pop!

dagen började dåligt..
jag försov mej och hade en kvart på mej att byta om och ta mej till bussen . men jag hann ! eftersom det ändå inte skulle vara några i skolan idag eftersom det är resursdag och jag skulle bara skriva ett prov.. så struntade jag i att fixa mej . 

när jag sedan kom till skolan så satt jag mej utanför sal a212 och små pluggade lite grann.. kl 10 så gick vi in i salen och jag märkte att det bara var människor ifrån elit som var där och en lärare som jag aldrig hade sett förut ! tanken slog mej att jag kanske hade gått till fel sal ?
och den läraren var inte att leka med.. han sa tydligen till dom andra att dom inte skulle få göra provet av någon anledning men då frågade jag om jag ens skulle vara där . han var otrevlig som bara den och när jag frågade om han visste vart min lärare var sa han:
- nej det vet jag inte ! och jag vet inte vart din mormor är heller.. !

han ska avskedas ! enligt mej .
men jag hittade tillslut iallafall det klassrummet jag skulle vara i, a202 .
provet gick helt okej.. hoppas jag .
efter provet satt jag mej med elit-tjejerna och vi käkade lunch . hur skönt som helst i matsalen då det inte var några människor alls där typ !

men nu är jag hemma och frågan är.. vad ska jag göra nu ?

Kommentera inlägget här :