and deep down she can't live without you..

idag blev det ingen skola för min del..
natten var inte alls den roligaste . vaknade ett antal gånger och hade världens huvudvärk, ont i halsen, i öronen, feber och mitt huvud kändes som en uppsvullen hamster .

så på morgonen när jag vaknade försökte vi ta kontakt med björnen om hur jag skulle göra med provet som jag skulle missa idag . men det löste sej och jag ska få göra provet den 17:e istället, på resursdagen .

idag har jag då inte gjort så mycket alls . tog en rejäl sovmorgon och när jag vaknade så var mormor här också . vi har kollat på the holiday och ätit glass .


underbar film !
    
och så interessant har min dag varit hittills .
hoppas att ni mår bättre än mej .
puss

Kommentarer :

#1: kw

kan vara en av mina favoriter :P

skriven

Kommentera inlägget här :