25 november

så sitter man i skolan igen då..
slutade för 45 minuter sen men eftersom jag har dans så måste jag sitta kvar i skolan och vänta . ovärt !
så jag, frida och pernilla sitter i matsalen och jag håller på att få en riktig huvudvärk av alla som skriker runt omkring .

men idag har det ändå varit en väldigt bra skoldag, har fått reda på massa roliga saker . jag fick nämligen MVG på historiaprovet ! det trodde jag faktiskt verkligen inte . och man blir alltid lycklig över när man har fått ett bra betyg på ett prov . egentligen så vet jag inte varför ?
kanske för att det blir som en belöning efter all tid som man har lagt ner på att plugga ?

och det fortsatte sedan på id-ment lektionen då hon berättade att hon hade läst igenom alla tränings-analyser som vi lämnade in för några veckor sen . alla hade skrivit bra men dom 3 som hon tyckte var extra bra var: jag, pernilla och jacob ! woohooo !
kanske börjar skolan gå bättre nu igen !?
det får vi hoppas på .

Kommentera inlägget här :