it's your choice !

nu sitter jag inlindad i en filt framför tv:n . sjukt kallt just nu ! och väldigt dåligt väder också .
jag vill ha "sommar, sol och häftig pool" . idag har jag typ sjungit alla möjliga olika låtar.. ett litet sång-maraton typ . synd bara att man inte har någon speciell vacker röst att lyssna på . som tex. danny har .

en liten tanke :
idag pratade vi tjejer i klassen om det.. att fatta hur ens liv kan bli så himla annorlunda av olika val man gör här i livet . det kan vara något litet som förändrar sitt eget liv så himla stort . det finns massa olika filmer som handlar just om det.. som visar hur vi påverkas av olika val .
exempel på småsaker som har förändrat mitt liv rätt så mycket är att om jag hade valt att sluta på konståkningen istället för på gymnastiken hade jag antagligen gått på cheerleading nu . då hade jag aldrig känt julia, alva eller några andra av konståknings tjejerna . då jag hade varit smal, eller haft smalare lår iallafall . osv.
sen om jag aldrig hade sökt in till dansklass . då hade jag börjat på heidenstam på högstadiet . då hade jag aldrig känt alla i min klass som jag går i nu ! det är egentligen helt sjukt . sen hade det nog påverkat min personlighet rätt så mycket också .
sen finns det säkert massa små val som man inte ens vet om att man väljer men som också påverkar ens liv .
har ni gjort något val i erat liv som har påverkat er rätt så stort ?


passande bild ? JA . tänk såhär :
it's your choice - choice = val - val någonting man väljer eller ett vattendjur

Kommentarer :

#1: Tiba

Hahahha bra där med bilden ;)



Jojo , sökte in till vaksala istället för heidsenstam jag med :o , ganska stort val bara det ;p

skriven
#2: Pau

Hahaha ;)

VAL!! HAHAHAHAHa

skriven
#3: Anonym

haha Heidenstam är den roligaste skolan fifään! :D

skriven

Kommentera inlägget här :