fredag 15 maj

nu är jag hemma från 2 timmars isträning.. ! det gick väl inte så värst bra . får så hiiimla ont i mina fötter .
idag hade jag iallafall sovmorgon . gudars så skönt det var . sov till klockan 8 . niceness !
så jag började alltså skoldagen med no då vi skulle utföra våran labb som vi skrev på nationella . så vi sprang alltså, allihopa runt vaksalatorg ! vi måste ha sett ut som galningar .
eftersom det inte var en idrottslektion och man alltså inte hade bytt om eller nått . så kände man ju sej inte speciellt fräsch efteråt . så julia och jag smorde in oss i bodylotion och sprayade på oss fullt med parfym . så då doftade vi gudomligt helt plötsligt .
efter det hade vi iallafall engelska och då kollade vi på film . shakespeare in love . underbar film det !
sen hade vi knäppaste so:n idag också ! där vi skulle "dramatisera" oscars uppsats om pirater . bra var den och kul blev det !
nu ska jag snart duscha och sen blir det nog tv:n för mej !
puss



bodylotion - kylie minogue

Kommentera inlägget här :