"hallelujah-moment"

jag är lycklig .
idag var det den bästa dagen i mitt liv . nästan .
jo, för idag såg jag E.M.D live ! tidigare än vad jag hade tänkt mej . jag ska ju egentligen inte se dom förrns den 13:e juni .
men imorse fick jag först ett sms av paulina att hon hade hört att E.M.D skulle komma till uppsala . så då kikade jag i tidningen och läste att dom skulle komma till ab g.persson . och stå på scenen kl 16.00 .
så dagen gick ut på att tjata på pappa om att han skulle åka och kolla på en ny bil . haha nejdå . inte riktigt . men att han skulle skjutsa dit mej iallafall .
och det gjorde han !
och jag är enormt glad för det . jag dog typ . jag är nog fortfarande död..
mattias kollade mej rätt i ögonen . gaaah ! helt sjukt ! och han är inte ens min favorit.. men ändå !
sen skulle jag åka direkt vidare till dansen . och då när jag skulle berätta för julia att jag hade sett dom.. så blev jag så glad för då hade jag verkligen insett det . så jag började gråta !
haha . så kan det gå till !



filmade lite . men var beredda på att det är inte direkt världens bästa bild .

 


kanske låter lite överdrivet . men jag kan inte hjälpa det !

Kommentarer :

#1: Niikole

Vem kunde tro att jag kunde bidra med ett litet sms och framkalla sånnlycka? haha ;)

skriven

Kommentera inlägget här :