youngblood

idag vaknade jag av att familjen bråkade och det dunkade puckar i väggarna .
så då gick jag upp och satt mej vid tv:n och kollade på high school musical . har faktiskt aldrig sett den filmen förut !
alla tycker ju typ att troy bolton - zac efron är skitsnygg ! men jag måste säga.. att den killen som var snyggast i filmen måste ha varit ryan evans - lucas grabeel .
sen när filmen tog slut så åt jag frukost . eller snarare brunch . klockan var nämligen 13.00 när jag åt frukost..
btw, FICK REDA PÅ ATT E.M.D ÄR PÅ AB G.PERSSON IDAG !
jag vill såååååå gärna åka dit och kolla . men helt ärligt . vet jag inte om jag ska göra det . det kommer vara helt fullproppat i den bilaffären . så i värsta fall får jag isånnafall vänta till den 13:e juni .
annars ikväll så är det dans som gäller och sen är det tv-time .
robinson vs. eurovision songcontest ?

Kommentera inlägget här :