jag vill ha sommar, sol och värme !

det är måndag . det är grått . det är blött . och det är kallt . vad hände med det soliga vädret ?
vilket innebär bad hairday och att jag nu sitter inlindad i en filt i soffan .
det enda possitiva med skoldagen var att vi bara hade en lektion + dans . eller när man säger det så.. så låter det helt onödigt att ens gå till skolan . men det var skönt att vi fick sluta tidigare iallafall .


jag har tänkt på det.. skräckfilmer, där det jämt är mycket blod och mord och sånt.. det är ju alltid på låtsas . man vet ju det . att om det blir för läskigt är det bara att tänka att det är helt "filmteam" som står där bredvid och spelar in allt . men tänk om det skulle finnas en film.. där det faktiskt var på riktigt . en mördare som typ spelar in alla sina mord och sedan gör en film utav det . haha, konstiga saker jag får för mej . men tänk om .


(en bra film som jag såg igår "meet bill")

Kommentera inlägget här :