tråkigt gånger tusen

min dag har varit bamse tråkig !
har typ inte gjort någonting alls . tv, data, tv, data.. vila . nej att vara sjuk kan man lika gärna klara sej utan .
det är nu senare på kvällen som det har hänt lite iallafall . eller ja.. hänt och hänt .
på dagen kollade jag iallafall på "how to lose a gay in 10 days" och sen nu på kvällen har jag kikat lite på talang, berg flyttar in och självklart hockey-vm .
tyvärr så åkte sverige ur hockey-vm mot kanada där dom förlorade med 3-1 . så nu blir det match om 3:e pris mot.. USA tror jag . om jag inte minns helt fel .
nu känns det som att hela min helg kommer bli förstörd om jag inte blir frisk . så jag har alltså inga planer alls på vad jag ska hitta på .
kanske ska kolla på skor som jag ska ha till balen . vad tycker ni om these :



helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag ens ska kolla på för skor . hur svårt som helst !
men det får jag grubbla på någon annan dag .
godnatt !

Kommentarer :

#1: hellströmmm

älskling, jag kan följa med och leta skor! :D dom som du la upp kanske inte riktigt är så baliga? (a)puss!

skriven

Kommentera inlägget här :