sommar och sol...

ÅÅÅH UNDERBARA VÄDER ! 23,4 ° grader ! häääärligt .
idag vaknade jag tidigt.. av mej själv ! ingen klocka, ingen mobil, ingen mamma som väckte en . utan jag vaknade alldelens själv klockan 10 . så jag gick upp och fastnade direkt framför en film..
en bra film med en snygg kille i . perfekt . tyvärr så vet jag inte vad filmen heter och inte heller vad killen heter . men aja .
efter det bestämde jag mej för att jag måste ju gå ut i det soliga vädret och sola lite . brun vill man ju bli .
så jag gick ut och la mej på mitt vanliga solställe - taket .
men gosh så varm det var ! jag hade en vattenflaska bredvid mej som jag fick "duscha" lite med när det blev för varmt .
1 timme ute i solen . och nu är det dags för lunch !
klockan 5 sen ska jag vidare till stadsteatern . vad som händer innan dess har jag ingen aning om . det får vi se !
puss

Kommentera inlägget här :