shopping

nu har jag äntligen kommit hem . fartfylld dag .
har varit på gränby i typ 5 timmar och shoppat loss . jag och mami gick typ in i varje affär 2 gånger . men jag är helt klart nöjd med mina inköp ! ååh jag älskar verkligen att shoppa, jag blir så glad av det ! 
this is what i bought today :


väska - åhléns
vit top - H&M
halsband - H&M
örhängen - H&M
vitt linne - gina tricot
"the rolling stones" - jc

(örhängena i lite större format)

men nu är jag dock helt slut.. har gjort ett litet inbrott hos familjen jakobsson också . gick och hoppade lite på deras studsmatta med melvin . dom är nämligen på sin sommarstuga i grytö så dom är inte hemma . men det gör nog ingenting, haha .
nu ska jag vila, sen äta och sen blir det robinson . OCH NU HOPPAS VI PÅ ATT ÄCKEL-CHRISTIAN ÅKER UT ! blää .
hörs senare !
puss

Kommentarer :

#1: julia

Asså kan du bara ge dig:O vaf ska du alltid köpa massa snygga kläder som man typ blir hur avundsjuk som helst på SLUTA!!!<3<3

skriven
#2: Natta

äckel-christian SKA ut ! :)

skriven
#3: Pau

Äckel-christian är utee...:D

Jag vill så ha din Stones t-shirt!!

Kommer sååå köpa en sån!!:O

skriven
#4: matilda

ofta stones på jc, ojoj nu måste man dit också!

skriven

Kommentera inlägget här :