lacrosse : here i come !

jag har aldrig varit så trött i heela mitt liv som jag var just idag .
när jag vaknade imorse kände jag mej som en zombie . jag hade träningsvärk överallt - observera : överallt ! - och jag var så trött så det kändes som att jag gick i sömnen . jag klädde på mej.. inte alls speciellt nogrannt . och gick sedan till bussen .
så gick min morgon till !
men idag har jag iallafall haft : spanska, svenska, idrott, no och äckel syslöjd .
på idrotten körde vi lacrosse . det har jag aldrig spelat förut men det var riktigt kul !
från början kunde jag inte ens fånga bollen i den där korgen . men på slutet av lektionen (som inte alls var seriös, några solade, några andra spelade match och jag passade och trixade lite med sebastian och tomas) så kunde jag faktiskt fånga bollen i korgen och faktiskt göra några trix ! jag blev riktigt säker på det där !



syslöjden gick iallafall värre än vanligt . seriöst anna-karin går mej på närverna ! eller ja.. AK . för jag orkar inte säga anna-karin . jag har verkligen inget flyt alls på syslöjden . först gick min symaskin "sönder" och sen så började det rinna ur vatten ur strykjärnet .
iallafall.. när jag kom hem hade jag ingen träning så jag somnade tillslut . SKÖNT !
hoppas ni har haft en underbar dag.. !
P&K

 

Kommentarer :

#1: Gristian Stelfeldt

bara så att du vet så funkar inte låten du har lagt upp tror den har gått ut från utube eller nått.... ;)

skriven

Kommentera inlägget här :