in school .

just nu sitter jag i datasalen med några i klassen . det spelas musik, pratas, facebook.. ja allt som inte ska göras helt enkelt !
förutom jag då.. såklart . jag jobbar effektivt och flitigt .
haha . det märks ju verkligen eftersom jag sitter och skriver i bloggen just nu .
men ja.. vi ska egentligen skriva vårat geografiarbete om finland . jättekul ! hittar inte ens någon fakta .
idag fick jag reda på att jag har nationella i biologi imorgon också . 378 sidor i boken . jag kommer inte plugga helt enkelt .
hmm.. ska väl försöka komma in i samtalsämnet med kristian och linnéa . som nu pratar om adam alsing (?)
aja, puss så länge !

Kommentarer :

#1: Anonym

kristian är snyggast !

skriven
#2: kristian :D

aa jag vet han e så sjukt snygg ;) :P

skriven

Kommentera inlägget här :