full rulle !

nu ska jag klaga lite .
jag har träningsvärk, jag har ont i tänderna (spänt tandställningen), jag har ont i halsen och jag är helt slut i hela kroppen .
idag kom jag hem klockan 19.30 . för dom som undrade . jag var först på stan i 3 TIMMAR efter skolan för att leta kläder till showen . vi har gått in i alla möjliga olika affärer och gruppen minskade och minskade . tillslut var det bara jag, elsa och nathalie kvar .
men det var ett roligt litet äventyr . på H&M bara lassade vi på kläder, och vi stod säkert vid kassan i 30 minuter . så fort hon hade vikt klart en hög slängde vi fram mer kläder . och när det var dags att betala kom nathalie fram ur klungan och tog upp 4 tusenlappar . men visst blev dom som jobbade där på gott humör ! dom blev jättetrevliga och började prata och så .
sen hämtade mamma mej och vi åkte direkt till gränby för att köpa en blomma till karin (+ halstabletter till mej) och sen åkte vi vidare till storvreta .
idag har vi orienterat på idrotten också . och jag säger bara det.. jag och linnea äger ! på riktigt . vi hittade alla kontroller . 13/13 . och maria sa att det helt klart var ett MVG .
that's all for know .
peace and love

Kommentarer :

#1: Anonym

Hur kan man hitta alla kontroller?

Jag hittade typ ... tre :O

:D

skriven

Kommentera inlägget här :