ett litet kvällsinlägg

tjenatjena
hela min torsdag har så gott som spenderats i ekeby . jag kom dit klockan 9 då vi egentligen skulle börjat dansa . men alla dropade in och den sista kom klockan 10.15 . så vi som var i tid fick helt enkelt sitta och vänta och prata om andra saker .
men det gick ändå bra idag ! vi jobbade effektivt och det ser mycket bättre nu än innan så det är uppmuntrande iallafall . på lunchen så gick jag och linnea först till coop men där finns det absolut ingenting ätbart att köpa så då fick vi gå till den otrevligaste pizza "grillen" . visst säger man grillen ? eller vad heter det.. pizza.. aja . strunt samma .
efter lunchen fortsatte vi att dansa . när vi var klara.. runt 3 ungefär så kom eriks syster yster och fotograferade oss .
roligt faktiskt ! så jag hoppas att bilderna blir bra .

när jag kom hem så somnade jag direkt och sov i.. 2 timmar kanske ? SKÖNT ! har varit så otrooooligt trött hela dagen .
efter det åt jag middag och sen har jag provat lite olika frisyrer till balen .

JAG HAR ETT NYTT MÅL !
nu har jag bestämt mej för att jag ska lära mej att äta yoghurt . jag vill verkligen tycka om det ! men det är inte så lätt .
skulle börja med att äta det idag . jag tänkte om jag äter lite.. kanske varje dag . eller någon gång i veckan så måste jag väl tycka att det är gott så småningom . idag klarade jag att ta 4 st skedar . euuw !



apropå ingenting så har jag hittat världens underbaraste parfym också ! give me .


puss på er !

Kommentera inlägget här :