en knasig onsdagskväll

just nu ligger jag och sofie i min säng och grubblar lite över livet.. nej inte direkt .
men var och varannan minut så kommer någon av våra föräldrar invinglandes in i mitt rum och pratar om något som inte alls låter vettigt .
vi har nämligen gäster här hemma hos oss ikväll . familjen grandin, familjen alsing och familjen petterson .
trevligt trevligt !
vi har ätit en goood middag och en ännu godare efterrätt som bestod av en fruktsallad gjord av.. MEJ ! men mellan dom två måltiderna har jag, sofie, adam, markus, emil och olle cyklat till the lekpark . där vi inte gjorde så mycket.. men iallafall .
sofie har då sina roliga stunder.. jag måste citera :
jag : det är läskigt att cykla här ute när det är mörkt . det ser ut som att det är en man bakom det där trädet .
sofie : vet du ! eva aveholt har ingen bh !
jag : ?
sofie : man ser hennes bröstvårtor och dom hänger neråt !
jag : jaha.. ehum, okej . apropå ingenting eller vadå.. ?



BTW, så har jag nyss fått 3st fribiljetter till candy . av anders då.. men eftersom att han är lite påverkad just nu så vet man ju inte om han kommer komma ihåg det imorgon . men aja .



nu ska vi gå och tjocka oss med chips och ostbågar !
ciao !

Kommentera inlägget här :