at linnéas place

just nu sitter jag hemma hos linnéa och.. gör absolut ingenting . tar det lugnt !
idag har jag haft matte nationella.. och fy fabian ! vad dåligt det gick . nej, det matteprovet kan sandra lika gärna tappa bort eller råka kasta eller nått .
efter det har skolan bara rullat på med massa tråkia och onödiga ämnen . och vädret är sämst ! vilket gör en på ännu dåligare humör . bara regn !
efter skolan gick tjejerna på stan för att kika in kläder till våran show . ååååh ! jag orkar inte mer . helt kaos .
efter den 2 juni kommer jag kunna andas ut  . då startar mitt liv igen .
när vi iallafall kom hem till linnea så åt vi ett rejält mellanmål - vilket behövdes . sen kollade vi lite på tv och spelade sing star .
har fått läsa böcker och lekt med hennes små syrror också . hur söta som helst !
men nu ska jag vara lite social igen.. !
puss


Kommentera inlägget här :