22.39

now i'm back at the computer !
nu har jag kollat på talang, tingeling och berg flyttar in .
jag tycker inte att det har funnits speciellt många talanger i år . men när man såg den där killen som kunde räkna bokstäver i ord . då kände man sej bara.. ja helt enkelt osmart och dum i huvudet . helt sjukt !
sen berg flyttar in.. jag tror nog att carina berg är en av mina förebilder ! hon är så himla skön .
helgens planer hittills är alltså :
LÖRDAG : stan, dans
SÖNDAG : dans, dansföreställning i musikenshus
mycket dans alltså ! men det gillar vi .

Kommentarer :

#1: Pau

vadå för dansföreställning?

DANS ÄLSKAR VI !!! :D

MATHILDA du är så underbar, din blogg är underbar!

Från och med nu är du en av mina förebilder! :D

<3 :D

skriven
#2: Erik

Mycket dans! (Y)

BRA LÅT :D<3

skriven

Kommentera inlägget här :